>Aquest cap de setmana he estat a Nova York (bé, de fet he estat a Manhatan, perquè Nova York és tant gran que ni en un mes podries veura-la tota). Era un dels meus somnis americans i ha estat una gran experiència. És una de les ciutat més vives que he vist mai. Només hi vaig poder ser un parell de dies però els hi vaig treure el màxim profit. Times Square, Wall Street, Zona Zero, Rockefeler Centre (foto), Central Park, 5th Avenue, Metropolitan (museu brutal), el MoMA (Museu d’Arte Modern, més brutal encara…), una mica del barri jueu, el metro… bufa! Encara no m’he recuperat. Vull destacar la visita que vaig fer al restaurant Peter Lager. Seguint els consells del meu amic Bigmouth, vaig fer una reserva per anar a tastar els seus bistec, i tal com ell recollia en el seu bloc, són els millors que he menjat mai.
La visita d’aquest cap de setmana, però, m’ha confirmat el que m’esperava: Nova York és una ciutat per anar de turista i gaudir-la uns dies, però no crec que sigui una ciutat per viure-hi. És més cara que Washington, i crec que deu ser de les més cares del país (tot i que tal i com està el dollar, la cosa ha quedat una mica alleugerida).
>a mi també em va flipar! i mira que a priori no tenia gens de ganes d’anar-hi!
>Però com que el teu senyor et pagava el bitllet no vas tenir inconvenient, eh salt&vinegar?Escolta, gran ciutat NYC. Penso com tu: un lloc per visitar (i a poder ser, sovint, un cop cada tres o quatre anys seria magnífic) però no sé si per viure.Petons des d’una altra gran urb.
>va ser el meu regal de sant…cap problema?